A SIKERES közbeszerzési ajánlattétel titka!
SOS kérdése van? Szakértő kollégánkat elérheti ezen a telefonszámon: +36 20 337 0417
Íme a 4 legfontosabb lépés, amelyeket kihagyva az egész munka könnyen a kukában landolhat:
1. Pontos előkészítés – kezdje a konkurencia elemzéssel!: Ismerje meg a piacon lévő versenytársakat, és pozícionálja cégét tudatosan. Az ajánlati anyag összeállítása csak így lehet célzott és versenyképes.
2. Határidők = siker vagy bukás: A közbeszerzési folyamat minden lépése határidőkhöz kötött. Egyetlen hiba, és az ajánlat érvénytelen lesz. Maximális precizitás szükséges – az első pillanattól az utolsóig.
3. Jogi és adminisztratív szabályok – ne hibázzon!: A közbeszerzési eljárások jogi útvesztői rengeteg ajánlatot buktatnak meg. Szakértői tudás nélkül ez komoly kockázat.
4. Megfelelő dokumentáció = belépő a versenybe: A referenciák, pénzügyi igazolások és egyéb mellékletek minősége döntő lehet. A folyamatos ellenőrzés és frissítés elengedhetetlen.
Egy cégtulajdonostól nem elvárható, hogy mindezekhez értsen, hiszen ez rengeteg időt és energiát emészt fel.
Pontosan ezért nyújtunk profi, szakszerű és minden szempontból az Ön cégére szabott szakértői tanácsadást, amely során a legelső pillanattól kezdve egészen a sikerig kísérjük ajánlattételi projektjét.
Szeretné, hogy megválaszoljuk alapvető kérdéseit? Van rá mód! A lenti gombra kattintva kérje INGYENES KONZULTÁCIÓS lehetőségünket és szakértő kollégánk hamarosan felkeresi Önt.
Mit nyújt ez az INGYENES konzultáció?
- Először is válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyek alapján el tudja dönteni, egyáltalán szüksége van -e szakértői segítségre.
- 20 év tapasztalattal rendelkezünk a közbeszerzés területén. Több, mint 200 Ügyfelünket segítettük hozzá a SIKERES AJÁNLATTÉTEL-hez, ezért széleskörű tapasztalattal, a legkülönbözőbb iparágak területéről segítünk Önnek felmérni, pontosan mire is lenne szüksége a folyamat során.
- Ezután eldöntheti, hogy van -e a továbbiakban segítségre szüksége, és ha igen, akkor milyen típusú segítséget nyújtsunk Önnek. Teljes körű, vagy részleges és pontosan mely területeket érintő feladatok elvégzése?
Számos partnerünket támogattuk már abban, hogy nyertes pályázatot nyújtsanak be.
Partnereink elégedettsége a mozgatórugója munkánknak. Számunkra ez a világ érthető és jól kezelhető. Ön a saját üzletét ismeri a legjobban, mi pedig a közbeszerzési eljárások világát.

Süle-Barina Stella tulajdonos, ügyvezető (Sikerül 89 Kft.)
"Megérkezett az összegzés! Mindkét részben nyertünk!
Nem tudom elmondani és elégszer megköszönni, amit az eljárás alatt tettél az ajánlatunk nyertessége érdekében, az árindokolás benyújtásánál az éjszakázást és az utolsó pillanatokban a leadást.
Sosem felejtem el!"

Gräfl Mónika • ügyvezető (Wingmix Nyomda Fesztnet Kft.)
„A cégem nyomdai gyártással foglalkozik, korábban sosem indultunk ilyen jellegű tendereken, így nem igazán értettem a témához.
Felkerestem Balázst, aki készséggel állt a rendelkezésünkre. Ami már az első pillanatban nagyon szimpatikus volt, az a gyorsaság. Nálunk a cégemben irányelvben le van fektetve, hogy 1 órán belül válaszolunk a megkeresésekre.
Öröm volt számomra, hogy Balázs rögtön a segítségemre volt, ésmár aznap tartottunk egy meetinget, ahol átnéztük a kiírt pályázatot. Egy laikus számára is érthetően mondta el, hogy mikre kell figyelni. Ez a közbeszerzés világa nem is egy mumus.🙂 - gondoltam.
Segített, hogyan lehet jól keresni és megtalálni olyan kiírásokat, amik valóban a profilunkba vágnak.
A profizmusa mellett, ügyfélcentrikusan, jól és könnyen érthetően mondta el a szükséges tudnivalókat.
Azzal a sok hasznos információval amivel ellátott, most átnézzük a kiírt tendereket, mert jópár profilba vágót találtunk, hogy melyikeken vegyünk részt.
Megnyugtató érzés, hogy van egy ilyen profi csapat mint a KözbeszGuru, akikre lehet számítani és ott vannak, segítenek amikor szükség van rájuk. Köszönöm!"
dr. Major Csaba • vezető projektmenedzser, integrált irányítási vezető, közbeszerzési és jogi referens (Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft.)
„Korábban jó pár alkalommal találkoztunk már a KözbeszGuru csapatával ajánlatkérői lebonyolítói oldalon, és rendkívül jó benyomásokat szereztünk: mind ügyvezetőnk, mind jómagam tapasztalata az volt, hogy valamennyi szempont (akár a kiadott közbeszerzési dokumentumok kidolgozottsága, precizitása, átláthatósága, logikus felépítése, osztályozása, teljes körűsége, értelmezhetősége, használhatósága; akár a szakmai hozzáértés [közbeszerzési és egyéb jogi, illetve a beszerzés tárgyához kapcsolódó]; akár a kommunikáció színvonala) vonatkozásában a legjobb szereplők között vannak a piacon.
Minden esetben gördülékenyen, fölösleges körök és túlcifrázások nélkül, az ajánlattevőket is abszolút partnereknek (és nem le- vagy meggyőzendő „ellenfeleknek”) tekintve zajlottak azok az eljárások, amelyeket Önök bonyolítottak; remélhetőleg a továbbiakban is lesz még módunk együtt dolgozni."